Opakované doručení

Opakované doručení běžnou doručovací pochůzkou

Službu poskytujeme zdarma každý pracovní den v čase běžné doručovací pochůzky, od 8 do 16 hodin. Tuto službu poskytujeme u všech druhů poštovních zásilek.

Příklad použití: ve schránce jste našli Výzvu a budete doma některý následující pracovní den v době od 8 do 16 hodin.

Jak na to...

  • telefonicky - na Výzvě naleznete telefonní číslo vaší ukládací pošty, na kterém si domluvíte den opakovaného doručení, nebo
  • na webových stránkách ČP podáte Žádost o opakované doručení uložené zásilky běžnou doručovací pochůzkou. (Žádost musí být podána minimálně tři pracovní dny před požadovaným datem opakovaného doručení a toto datum nemůže být po ukončení odběrní lhůty.)

Kdy nelze službu poskytnout:

  • u poškozených zásilek,
  • u zásilek s udanou cenou rovnou nebo vyšší 200 000 Kč,
  • pokud požadujete doručení již na den, kdy byl příchod zásilky oznámen.

Opakované doručení zvláštní (kurýrní) doručovací pochůzkou

Službu poskytujeme pouze ve vybraných lokalitách. Vyšší komfort spočívá v rozšíření doby doručení v pracovních dnech od 14 do 20 hodin a v sobotu od 8 do 14 hodin. Další přidanou hodnotou je možnost doručení na jinou adresu ve stejném městě nebo obci. Za tuto službu zaplatíte cenu dle platného Ceníku ČP.

Příklad použití: chodíte domů později a na Výzvě jste našli zaškrtnutou možnost dodání zvláštní doručovací pochůzkou.

Jak na to...

  • telefonicky – na Výzvě naleznete informaci o možnosti doručení zásilky „Zvláštní kurýrní pochůzkou" a případně i telefonní číslo, na kterém si přímo domluvíte datum a čas doručení zásilky.

Kdy nelze službu poskytnout:

  • u poškozených zásilek,
  • pokud požadujete doručení již na den, kdy byl příchod zásilky oznámen.