Ostatní služby

Většina těchto služeb je určena věrným klientům České pošty a adresátům, tedy osobám, kterým zásilky doručuje.

Zákaznická karta - FIRMY

Zákaznická karta přináší řadu výhod českým firmám a podnikatelům. Pořiďte si Zákaznickou kartu a získejte zcela zdarma množství výhod, které vám usnadní posílání zásilek a ušetří čas i peníze.

Více informací

Zákaznická karta - LIDÉ


Chcete ušetřit peníze a čas? Posíláte doporučené dopisy nebo balíčky a nebaví vás pokaždé znovu vyplňovat podací lístky? Pořiďte si naši kartu a získáte zajímavé SLEVY i další praktické výhody.

Více informací

Postbox


PostBox je exkluzivní služba pro držitele Zákaznických karet České pošty, která vám umožní odesílat vnitrostátní Obyčejná a Doporučená psaní přímo z vaší firmy.

Více informací

Změna ukládací pošty pro všechny došlé zásilky

Je pro vás složité vyzvedávat si zásilky na příslušné ukládací poště? Požádejte si o přesměrování a ukládání zásilek na pro vás dostupnější poště.

Více informací

Změna místa dodání (Dosílka) pro všechny došlé zásilky

Přestěhovali jste a nestačili jste informovat přátele a úřady? Využijte Dosílku. Dosílat zásilky lze po celé ČR po dobu 6 měsíců (i opakovaně).

Více informací

P. O. BOX - zamykatelná poštovní přihrádka

Vyzvedávejte si zásilky bez čekání. O pronájem Post Office Boxu (zamykatelné poštovní přihrádky) můžete požádat na kterékoliv poště, která je jimi vybavena.

Více informací

Avizování balíkových zásilek

Služba Avizování znamená elektronické oznamování dodání zásilek prostřednictvím mobilu (SMS) nebo e-mailu. Adresátům zdarma oznamuje např. datum doručení/uložení balíku, výši dobírky, atd.

Více informací

Opakované doručení


O opakované doručení běžnou, popř. zvláštní doručovací pochůzkou můžete požádat na telefonním čísle uvedeném na Výzvě nebo online přes elektronický formulář.

Více informací

Časová pásma doručení


Dopoledne do firem, odpoledne do domácností, večer na přání. Seznamte se s novým způsobem doručování balíků v krajských městech.

Více informací

Změna doručení online


Přizpůsobte si doručování zásilky na míru vašim potřebám prostřednictvím inovované webové aplikace.

Více informací

Odpolední doručování balíkových zásilek

V naší online aplikaci si po zadání adresy jednoduchým způsobem ověříte, zda na zadanou adresu doručuje balíky i v odpoledních hodinách.

Více informací

Prodloužení úložní doby

Čeká na vás zásilka uložená na poště a vy už předem víte, že si ji nestihnete vyzvednout do lhůty uvedené na Výzvě? Využijte možnosti prodloužení úložní doby až na 15 dní.

Více informací

Průkaz příjemce


Fyzickým i právnickým osobám je možné vydat Průkaz příjemce, který opravňuje k přijímání zásilek i peněz adresáta jím pověřenou osobu v rámci celé ČR.  

Více informací

Poštomat - samoobslužná zóna České pošty

Nečekejte ve frontě, pro placení složenek využijte náš samoobslužný Poštomat.

Více informací

Přístup ke zvláštním službám a prvkům poštovní infrastruktury

Na základě smlouvy umožňujeme dalším poštovním operátorům přístup do naší přepravní sítě.

Více informací

Kontaktní místo Pražské plynárenské

Klientům Pražské plynárenské (maloodběratelům/domácnostem) nabízíme vyřízení většiny souvisejících záležitostí na 106 pražských pobočkách.

Více informací

Nové vyvolávací systémy

Vyvolávací systémy nové generace nabízí zcela nové grafické rozhraní, volbu ze čtyř jazyků nebo možnost načíst čárový kód zásilky.

Více informací

Potvrzení dokumentace

Potvrzení dokumentace, Ověření údajů a Předání informací z dodání jsou doplňkové služby pro smluvní klienty k Balíku Na poštu, Balíku Do ruky, Balíku Nadrozměr a Balíku Expres.

Více informací