Objednávka návštěvy pobočky

Zarezervujte si termín obsluhy na pobočce České pošty a ušetřete Váš čas – vstupte do aplikace.

Plánujete návštěvu pobočky České pošty? Chcete si zarezervovat přednostní obsloužení na Vámi vybraný den a čas? Vyzkoušejte novou službu České pošty Objednávka na pobočku!

Poznámka: Služba Objednávka návštěvy pobočky je dostupná pouze pro vybrané služby a na pobočkách, které jsou vybaveny vyvolávacími systémy nové generace. Vyvolávací systémy nové generace jsou k dispozici na pobočkách: Praha 6, Praha 412, Praha 82, Jablonec nad Nisou 1, Kroměříž 1, Znojmo 2, Litoměřice 1, Ostrava 9, Valašské Meziříčí 1, Praha 1 – Jindřišská, Přeštice, Pelhřimov 1, Nová paka, Chrudim 1, Hodonín 1, Olomouc 6, Teplice 1. 

Jak si objednat návštěvu pobočky?

1. Vyberte pobočku a zvolte službu

Po vstupu do aplikace, která je dostupná na www.postaonline.cz/rezervace, vyberte ve vyhledávači pobočku České pošty, kterou chcete navštívit. Následně zvolte požadovanou službu a klikněte na tlačítko Potvrdit.

2. Zvolte termín své návštěvy

V elektronickém kalendáři nejprve vyberte požadovaný den a poté čas Vaší návštěvy. Rezervaci můžete provést nejpozději jednu hodinu před požadovaným termínem.

3. Objednejte se

Do příslušných polí uveďte Vaše jméno, příjmení, e-mailovou adresu a případně číslo mobilního telefonu. Svoji rezervaci vytvoříte kliknutím na tlačítko Potvrdit.

4. Shrnutí

V okamžiku vytvoření objednávky je odesláno shrnující avízo na Vaši e-mailovou adresu popřípadě telefonní číslo. Součástí avíza je kromě kompletního shrnutí objednávky návštěvy pobočky také rezervační kód. Rezervační kód je nezbytný pro Vaši návštěvu. Jedná se o čtyřmístný číselný kód, který uvedete na displeji terminálu vyvolávacího systému.

5. Návštěva pobočky

Vaši návštěvu pobočky Vám připomeneme 24 hodin před termínem Vaší rezervace. V den Vaší návštěvy se dostavte v intervalu 5 minut před a 10 minut po Vašem rezervovaném termínu na pobočku České pošty a na displeji terminálu vyvolávacího systému stiskněte tlačítko „Objednaní klienti“ (levý spodní roh obrazovky). Budete vyzváni k načtení Zákaznické karty nebo zadání rezervačního kódu. Po zadání rezervačního kódu stiskněte tlačítko „Potvrdit“ a následně se Vám automaticky vytiskne pořadový lístek. Vyvoláni budete ihned po uvolnění první přepážky obsluhující požadovanou službu.

Chcete změnit nebo zrušit Vaši návštěvu pobočky?

Pokud se Vám rezervovaný termín nehodí a potřebujete ho změnit, tak součástí shrnujícího e-mailového avíza je odkaz do aplikace, kde svoji objednávku jednoduše zrušíte a můžete si zvolit nový termín. Pokud víte, že se na objednaný termín nemůžete dostavit, tak ho doporučujeme zrušit, abyste umožnili ostatním zákazníkům uvolněný termín využít. V případě propadnutí pěti rezervací bude služba dočasně zablokovaná.

TIP ČESKÉ POŠTY: Využijte výhody pro registrované zákazníky!

  • rychlejší objednání služby – nemusíte vyplňovat Vaše osobní a kontaktní údaje
  • pohodlnější návštěva pobočky – místo zadání rezervačního kódu jednoduše načtete Vaši Zákaznickou kartu České pošty

Zaregistrujte se zde