
Objednávka na pobočku
Zarezervujte si termín obsluhy – vstup do aplikace
![]() | Ušetříte svůj čas |
![]() | Vyberete si termín návštěvy |
![]() | Široká nabídka služeb |
Výhody
![]() | Šetříte svůj čas | ![]() | Rezervaci zařídíte online |
![]() | Široká nabídka služeb |
Jak služba funguje?
| 1. Vyberte pobočku a zvolte službuVstupte do aplikace, která jed dostupná na www.postaonline.cz/rezervace a vyberte ve pobočku České pošty, kterou chcete navštívit. Následně zvolte požadovanou službu a klikněte na tlačítko Potvrdit. |
| 2. Zvolte termín své návštěvyV kalendáři nejprve vyberte požadovaný den a poté čas vaší návštěvy. |
| 3. Objednejte seUveďte vaše jméno, příjmení, e-mailovou adresu a číslo mobilního telefonu, abychom vám mohli poslat rezervační kód. Svoji rezervaci vytvoříte kliknutím na tlačítko Potvrdit. |
| 4. Navštivte pobočkuVaši návštěvu pobočky vám připomeneme 24 hodin před termínem vaší rezervace. V den vaší návštěvy se dostavte v intervalu 5 minut před a 10 minut po vašem rezervovaném termínu na pobočku České pošty a na displeji terminálu vyvolávacího systému stiskněte tlačítko „Objednaní klienti“ (levý spodní roh obrazovky). Zadejte rezervační kód, potvrďte ho a automaticky se vám vytiskne pořadový lístek. Vyvoláni budete ihned po uvolnění první přepážky obsluhující požadovanou službu. |