Objednávka na pobočku

Objednávka na pobočku

Zarezervujte si termín obsluhy – vstup do aplikace

ikona OK    Ušetříte svůj čas
ikona OK   Vyberete si termín návštěvy
ikona OK    Široká nabídka služeb

Výhody

 

ikona OK 

Šetříte svůj čas
Jdete na řadu ihned, jakmile se uvolní přepážka obsluhující vaši činnost.  

ikona OK 

Rezervaci zařídíte online 
Nikam nemusíte volat ani psát. Stačí vyplnit jednoduchý formulář – vyzkoušejte.

ikona OK

Široká nabídka služeb
Rezervovat si termín můžete od služeb Czech POINT po odeslání dopisů

   

 

Jak služba funguje?

1. Vyberte pobočku a zvolte službu 

Vstupte do aplikace, která jed dostupná na www.postaonline.cz/rezervace a vyberte ve pobočku České pošty, kterou chcete navštívit. Následně zvolte požadovanou službu a klikněte na tlačítko Potvrdit.

Kalendář

2. Zvolte termín své návštěvy

V kalendáři nejprve vyberte požadovaný den a poté čas vaší návštěvy. Rezervaci můžete provést nejpozději 30 minut před požadovaným termínem.

3. Objednejte se

Uveďte vaše jméno, příjmení, e-mailovou adresu a číslo mobilního telefonu, abychom vám mohli poslat rezervační kód. Svoji rezervaci vytvoříte kliknutím na tlačítko Potvrdit.

4. Navštivte pobočku

Vaši návštěvu pobočky vám připomeneme 24 hodin před termínem vaší rezervace. V den vaší návštěvy se dostavte v intervalu 5 minut před a 10 minut po vašem rezervovaném termínu na pobočku České pošty a na displeji terminálu vyvolávacího systému stiskněte tlačítko „Objednaní klienti“ (levý spodní roh obrazovky). Zadejte rezervační kód, potvrďte ho a automaticky se vám vytiskne pořadový lístek. Vyvoláni budete ihned po uvolnění první přepážky obsluhující požadovanou službu.

Často kladené otázky

FAQ - Objednání na pobočku