Objednávka na pobočku
Zarezervujte si termín obsluhy na pobočce České pošty a ušetřete Váš čas – vstupte do aplikace.
Plánujete návštěvu pobočky České pošty? Chcete si zarezervovat přednostní obsloužení na Vámi vybraný den a čas? Vyzkoušejte novou službu České pošty Objednávka na pobočku!
Poznámka: Služba Objednávka návštěvy pobočky je dostupná pouze pro vybrané služby a na pobočkách, které jsou vybaveny vyvolávacími systémy nové generace.
Jak si objednat návštěvu pobočky?
1. Vyberte pobočku a zvolte službu
Po vstupu do aplikace, která je dostupná na www.postaonline.cz/rezervace, vyberte ve vyhledávači pobočku České pošty, kterou chcete navštívit. Následně zvolte požadovanou službu a klikněte na tlačítko Potvrdit.
2. Zvolte termín své návštěvy
V elektronickém kalendáři nejprve vyberte požadovaný den a poté čas Vaší návštěvy. Rezervaci můžete provést nejpozději jednu hodinu před požadovaným termínem.
3. Objednejte se
Do příslušných polí uveďte Vaše jméno, příjmení, e-mailovou adresu a případně číslo mobilního telefonu. Svoji rezervaci vytvoříte kliknutím na tlačítko Potvrdit.
4. Shrnutí
V okamžiku vytvoření objednávky je odesláno shrnující avízo na Vaši e-mailovou adresu popřípadě telefonní číslo. Součástí avíza je kromě kompletního shrnutí objednávky návštěvy pobočky také rezervační kód. Rezervační kód je nezbytný pro Vaši návštěvu. Jedná se o čtyřmístný číselný kód, který uvedete na displeji terminálu vyvolávacího systému.
5. Návštěva pobočky
Vaši návštěvu pobočky Vám připomeneme 24 hodin před termínem Vaší rezervace. V den Vaší návštěvy se dostavte v intervalu 5 minut před a 10 minut po Vašem rezervovaném termínu na pobočku České pošty a na displeji terminálu vyvolávacího systému stiskněte tlačítko „Objednaní klienti“ (levý spodní roh obrazovky). Budete vyzváni k načtení Zákaznické karty nebo zadání rezervačního kódu. Po zadání rezervačního kódu stiskněte tlačítko „Potvrdit“ a následně se Vám automaticky vytiskne pořadový lístek. Vyvoláni budete ihned po uvolnění první přepážky obsluhující požadovanou službu.
Chcete změnit nebo zrušit Vaši návštěvu pobočky?
Pokud se Vám rezervovaný termín nehodí a potřebujete ho změnit, tak součástí shrnujícího e-mailového avíza je odkaz do aplikace, kde svoji objednávku jednoduše zrušíte a můžete si zvolit nový termín. Pokud víte, že se na objednaný termín nemůžete dostavit, tak ho doporučujeme zrušit, abyste umožnili ostatním zákazníkům uvolněný termín využít. V případě propadnutí pěti rezervací bude služba dočasně zablokovaná.
TIP ČESKÉ POŠTY: Využijte výhody pro registrované zákazníky!
- rychlejší objednání služby – nemusíte vyplňovat Vaše osobní a kontaktní údaje
- pohodlnější návštěva pobočky – místo zadání rezervačního kódu jednoduše načtete Vaši Zákaznickou kartu České pošty
Zaregistrujte se zde