Služby při dodání
- Změna doručení online
- Doslání uložené zásilky
- Změna ukládací pošty
- Opakované doručení
- Prodloužení úložní doby
- Zprostředkování obsluhy imobilní osoby
Změna doručení online
Obdrželi jste avízo o příchodu vámi očekávané zásilky e-mailem nebo SMS zprávou? Balík je již na cestě a vy z obdrženého avíza víte, že v uvedenou dobu na dané adrese nebude k zastižení? Potřebujete si u uloženého balíku prodloužit úložní dobu pro jeho vyzvednutí, nebo byste uvítali možnost balík znovu doručit?
Řekněte nám kdy a kam chcete zásilku doručit.
Doslání uložené zásilky
Potřebujete dodat zásilku na jinou adresu, než vám byla doručena? Pokud již byla zásilka uložena na vaší ukládací poště, máte možnost požádat o její doslání na libovolnou adresu v ČR.
Upozornění
Doslání konkrétní již uložené zásilky je zpoplatněno dle Ceníku (pdf, 1MB). Pro doslání zásilky doporučujeme využít naší aplikaci Změna doručení online.
Zásilky, u nichž odesílatel uvedl požadavek Nedosílat, doslat nelze.
Změna ukládací pošty
Nemůžete si vyzvednout na své ukládací poště? Požádejte o její uložení zásilky na jiné ukládací poště, která je vám dostupnější. Službu poskytujeme zdarma s výjimkou doslání Balíku Na poštu na jinou poštu, než bylo původně vyžadováno. V tomto případě je změna zpoplatněna dle aktuálního ceníku.
Upozornění
Dovolujeme si vás upozornit, že uložení zásilky na nové ukládací poště již není oznamováno.
Opakované doručení
Nezastihli jsme vás doma? Můžeme zásilku dodat na vaši adresu znovu v každý pracovní den v čase běžné doručovací pochůzky, tedy od 8 do 16 hodin. Tuto službu poskytujeme zdarma a u všech druhů zásilek s výjimkou Balíku Na poštu.
Žádost o opakované doručení je nutné odeslat minimálně tři pracovní dny před požadovaným datem opakovaného doručení, které nesmí překročit odběrní lhůtu zásilky.
Prodloužení úložní doby
Potřebujete prodloužit dobu, po kterou budou vaše zásilky uloženy na poště? Odjíždíte na dovolenou a obáváte se, že promeškáte nějaký důležitý úřední dopis? Kontaktujte nás. Pokud to zásilka umožňuje, prodloužíme její uložení.
Nezastihli jsme vás doma?
Pokud jsme vás nezastihli doma a zásilka je uložena na poště, můžete si dobu uložení prodloužit na jeden měsíc. Službu poskytujeme zdarma.
Odjíždíte na dovolenou?
Pokud odjíždíte na kratší dobu, můžete požádat u všech druhů zásilek, u kterých to je možné, o prodloužení úložní doby až na 1 měsíc ode dne, kdy byla zásilka k vyzvednutí připravena. Žádost má platnost jeden měsíc a může být podána opakovaně. Službu poskytujeme zdarma.
Upozornění
Rádi bychom vás upozornili, že u některých zásilek vám úložní dobu nemůžeme prodloužit. Odesílatel ji totiž může zkrátit, a to z obvyklých 15 dnů pouze na 10 dnů, nebo dát instrukci, že se úložní doba nesmí prodlužovat. V těchto případech pak úložní dobu nemůžeme prodloužit. Stejně tak nelze úložní dobu prodloužit u poukázaných peněžních částek a u služeb Balík Na poštu a Balík Do ruky.
Zprostředkování obsluhy imobilní osoby
Česká pošta umožňuje svým zákazníkům požádat o zprostředkování obsluhy pro imobilní osoby, aby se vyřízení jejich požadavků věnovali pracovníci pošty přednostně. Žádost však musí být podána z technologických důvodů minimálně den před požadovaným termínem přednostní obsluhy.
Pokud potřebujete zajistit přednostní obsluhy ještě ve stejném, aktuálním dnu, kontaktujte prosím přímo poštu, kterou potřebujete navštívit. Na základě osobní domluvy v rámci provozních možností Vám rádi vyjdeme vstříc.