Služby při dodání

Změna doručení online

Obdrželi jste avízo o příchodu vámi očekávané zásilky e-mailem nebo SMS zprávou? Balík je již na cestě a vy z obdrženého avíza víte, že v uvedenou dobu na dané adrese nebude k zastižení? Potřebujete si u uloženého balíku prodloužit úložní dobu pro jeho vyzvednutí, nebo byste uvítali možnost balík znovu doručit?

Řekněte nám kdy a kam chcete zásilku doručit.

Vstoupit do aplikace.

nahoru

Doslání uložené zásilky

Potřebujete dodat zásilku na jinou adresu, než vám byla doručena? Pokud již byla zásilka uložena na vaší ukládací poště, máte možnost požádat o její doslání na libovolnou adresu v ČR.

Vstoupit do aplikace.

Upozornění

Doslání konkrétní již uložené zásilky je obvykle zdarma. Pouze v případě doslání balíků vybíráme cenu za základní službu a případně také příplatek za Udanou cenu, Neskladné a Křehké. Využijte také naší aplikaci Změna doručení online.

Zásilky, u nichž odesílatel uvedl požadavek Nedosílat, doslat nelze.

nahoru

Změna ukládací pošty

Nemůžete si vyzvednout na své ukládací poště?  Požádejte o její uložení zásilky na jiné ukládací poště, která je vám dostupnější. Službu poskytujeme zdarma s výjimkou doslání Balíku Na poštu na jinou poštu, než bylo původně vyžadováno. V tomto případě je změna zpoplatněna dle aktuálního ceníku.

Vstoupit do aplikace.

Upozornění

Dovolujeme si vás upozornit, že uložení zásilky na nové ukládací poště již není oznamováno.

nahoru

Opakované doručení

Nezastihli jsme vás doma? Můžeme zásilku dodat na vaši adresu znovu v každý pracovní den v čase běžné doručovací pochůzky, tedy od 8 do 16 hodin. Tuto službu poskytujeme zdarma a u všech druhů zásilek s výjimkou Balíku Na poštu.  Ve vybraných místech můžete požádat o opakované doručení zvláštní (kurýrní) doručovací pochůzkou zpoplatněnou dle platného ceníku České pošty. Bližší informace na telefonním čísle, které je uvedeno na Výzvě k vyzvednutí zásilky.

 Žádost o opakované doručení je nutné odeslat minimálně tři pracovní dny před požadovaným datem opakovaného doručení, které nesmí překročit odběrní lhůtu zásilky.

Vstoupit do aplikace.

nahoru

Prodloužení úložní doby

Potřebujete prodloužit dobu, po kterou budou vaše zásilky uloženy na poště? Odjíždíte na dovolenou a obáváte se, že promeškáte nějaký důležitý úřední dopis? Kontaktujte nás. Pokud to zásilka umožňuje, prodloužíme její uložení.

Nezastihli jsme vás doma?

Pokud jsme vás nezastihli doma a zásilka je uložena na poště, můžete si dobu uložení prodloužit na jeden měsíc. Službu poskytujeme zdarma.

Vstoupit do aplikace.

Odjíždíte na dovolenou?

Pokud odjíždíte na kratší dobu, můžete požádat u všech druhů zásilek, u kterých to je možné, o prodloužení úložní doby až na 1 měsíc ode dne, kdy byla zásilka k vyzvednutí připravena. Žádost má platnost jeden měsíc a může být podána opakovaně. Službu poskytujeme zdarma.

Vstoupit do aplikace.

Upozornění

Rádi bychom vás upozornili, že u některých zásilek vám úložní dobu nemůžeme prodloužit. Odesílatel ji totiž může zkrátit, a to z obvyklých 15 dnů pouze na 3 nebo 10 dnů, nebo dát instrukci, že se úložní doba nesmí prodlužovat. V těchto případech pak úložní dobu nemůžeme prodloužit. Stejně tak nelze úložní dobu nemůžeme prodloužit u poukázaných peněžních částek a u služeb Balík Na poštu a Balík Do ruky.

nahoru

Doručení Balíku Na poštu

Balík Na poštu je automaticky uložen na vámi nebo odesílatelem zvolené ukládací poště. Pokud vám uložení balíku na poště nevyhovuje, máte možnost si požádat o doručení balíku na svou adresu. Službu vám poskytneme za příplatek dle aktuálně platného Ceníku. O doručení můžete požádat po obdržení SMS nebo e-mailu o připravenosti zásilky k vyzvednutí (nebo v některých případech po obdržení papírového Oznámení o příchodu Balíku Na poštu s adresou).

Dodání balíku na vaši adresu je možné nejdříve následující pracovní den po dni uložení zásilky na zvolené poště.

Vstoupit do aplikace.

nahoru

Zprostředkování obsluhy imobilní osoby

Česká pošta umožňuje svým zákazníkům požádat o zprostředkování obsluhy pro imobilní osoby, aby se vyřízení jejich požadavků věnovali pracovníci pošty přednostně. Žádost však musí být podána z technologických důvodů minimálně den před požadovaným termínem přednostní obsluhy.

Pokud potřebujete zajistit přednostní obsluhy ještě ve stejném, aktuálním dnu, kontaktujte prosím přímo poštu, kterou potřebujete navštívit.  Na základě osobní domluvy v rámci provozních možností Vám rádi vyjdeme vstříc.

Vstoupit do aplikace.