Zpět

Česká pošta zařadila do své nabídky prodej pokladen pro EET

Česká pošta dnešním dnem začíná nabízet na prvních 128 pobočkách (xlsx, 25kB) pokladny, které jsou nutné pro splnění povinností vyplývajících z elektronické evidence tržeb. Do dvou týdnů bude možné pokladny zakoupit na 500 poštách po celé České republice. Podnikatelé budou mít také možnost objednat si produkt eKasa na všech více jak 3200 pobočkách formou zprostředkování objednávky.

Česká pošta má jednu z nejhustších pobočkových sítí v Evropě a je přirozené, že podnikatelům nabízí v rámci svého portfolia pokladny, které jim zajistí splnění povinností v rámci EET.

Od srpnového zahájení prodeje jsme prodali již tisíce pokladen. S blížícím se termínem spuštění EET je znát také větší zájem podnikatelů, denně prodáme stovky zařízení. Očekáváme, že zájem bude dál narůstat. Abychom byli schopni poptávce vyhovět, rozhodli jsme se naši distribuční síť rozšířit také o pobočky České pošty,“ popisuje Luboš Lukasík, jednatel  eKasa s.r.o., dceřiné společnosti O2.

O2 nabízí jednotné řešení pro EET nazvané O2 eKasa vhodné pro všechny oblasti podnikání. Balení obsahuje vše, co obchodník k evidenci tržeb potřebuje, tedy dotykovou pokladnu se stojanem, tiskárnu na účtenky, platební terminál pro platby kartami a SIM kartu pro datové připojení.  Jako nástavbu O2 nabízí také patnáctipalcový dotykový display, mobilního číšníka, tiskárnu do kuchyně a další příslušenství.

Matyáš Vitík
tiskový mluvčí
Česká pošta, s.p.
vitik.matyas@cpost.cz