Zákaznická karta – FIRMY

Šetří peníze, přináší výhody!

Zákaznická karta České pošty - ilustrační foto

Proč kartu?

Ušetříte své peníze i čas strávený na poště.

Zajímavé slevy

  • se Zákaznickou kartou můžete využívat zajímavé slevy na vybrané služby České pošty

PostBox – poštovní schránka přímo ve firmě

  • odpadnou vám zbytečné cesty na poštu, doručovatel bude obyčejné i doporučené zásilky pravidelně vyzvedávat z PostBoxu přímo ve vaší firmě

Konec vyplňování podacích lístků

  • ulevíte si od rutiny, najednou odešlete až 10 dopisů nebo 5 balíků bez podacích lístků, protože jen předložíte svoji Zákaznickou kartu

Žádné dekádní výkazy ani evidenční lístky

  • skončíte s vypisováním výkazů a lístků

E-mail o doručení doporučené zásilky

  • budete dostávat e-mailová potvrzení o úspěšném doručení doporučených zásilek, stejně jako informace o nezastižení nebo odmítnutí adresáta zásilku převzít, výhoda se týká všech zásilek, ke kterým lze zvolit doplňkovou službu eDodejka

nahoru

Slevy s kartou

Jednoduše předložíte svou Zákaznickou kartu při podání a získáte:

  • slevu 10 Kč na Balík Do ruky a na Balík Na poštu
  • slevu 20 Kč na Balík Do ruky a na Balík Na poštu při předání podacích dat elektronicky
  • slevu 6 Kč na platbu SIPO na přepážce
  • slevu až 2 Kč na Obyčejné psaní, až 5 Kč na Doporučené psaní a až 6 Kč na Cenné psaní

Balík Do ruky

Velikostní kategorie

(nejdelší strana)

Základní cena

Cena se Zákaznickou kartou

Cena se Zákaznickou kartou
a předáním podacích dat
elektronicky*

S (do 35 cm)

129 Kč

119 Kč

109 Kč

M (do 50 cm)

159 Kč

149 Kč

139 Kč

L (do 100 cm)

209 Kč

199 Kč

189 Kč

XL (do 240 cm)

359 Kč

349 Kč

339 Kč

Uvedené ceny jsou včetně DPH.

* Tato cena je poskytnuta za podmínky, že podací data jsou předána elektronicky nejpozději v okamžik podání, jsou kompletní a pracovník do předaných dat nevstupuje a neupravuje je (musí rovněž obsahovat alespoň jeden validní kontaktní údaj na adresáta zásilky – telefon nebo
e-mail). Více na www.nasebaliky.cz

Balík Na poštu

Velikostní kategorie

(nejdelší strana)

Základní cena

Cena se Zákaznickou kartou

Cena se Zákaznickou kartou
a předáním podacích dat
elektronicky*

S (do 35 cm)

109 Kč

99 Kč

89 Kč

M (do 50 cm)

139 Kč

129 Kč

119 Kč

L (do 100 cm)

189 Kč

179 Kč

169 Kč

XL (do 240 cm)

339 Kč

329 Kč

319 Kč

Uvedené ceny jsou včetně DPH.

* Tato cena je poskytnuta za podmínky, že podací data jsou předána elektronicky nejpozději v okamžik podání, jsou kompletní a pracovník do předaných dat nevstupuje a neupravuje je (musí rovněž obsahovat alespoň jeden validní kontaktní údaj na adresáta zásilky – telefon nebo e-mail). Podací data jsou předána pomocí aplikace Podání Balíku, volba „Přijdu s balíkem na pobočku“ dostupné na www.poslatbalik.cz. Více na www.nasebaliky.cz

Slevu získáte automaticky při předložení své Zákaznické karty při odesílání balíků. U zákazníků, kteří podávají balíky za smluvní ceny, je sleva promítnuta přímo do této individuální smluvní ceny.

SIPO

Platba SIPO na přepážce

Základní cena

Cena se Zákaznickou kartou

28 Kč

22 Kč

Slevu získáte automaticky po předložení své Zákaznické karty při placení SIPO na přepážce České pošty.

Listovní zásilky

Listovní služba Základní cena Cena se Zákaznickou kartou
Při jednorázovém podání
1-9 ks zásilek
Při jednorázovém podání
10 a více ks zásilek
Obyčejné psaní prioritní do 50 g 30 Kč 29 Kč 28 Kč
Obyčejné psaní ekonomické do 50 g 23 Kč 22 Kč 21 Kč
Doporučené psaní prioritní do 50 g 69 Kč 67 Kč 64 Kč
Doporučené psaní ekonomické do 50 g 62 Kč 60 Kč 57 Kč
Cenné psaní do 50 g 67 Kč 65 Kč 61 Kč

Slevu získáte automaticky na základě předložení Zákaznické karty. Slevu lze uplatnit při odesílání listovních zásilek, pokud cenu hradíte fakturou, převodem, hotovostí nebo Kreditem PostBox, nelze ji však uplatnit na psaní již opatřená poštovní známkou.

Sleva v Kč/za zásilku

Sleva při elektronickém předání kompletních podacích údajů k Doporučenému a Cennému psaní*

2 Kč

*Sleva se uplatní v případě podání zásilky za základní cenu nebo za cenu pro podání se Zákaznickou kartou ČP. Podmínkou pro její přiznání je předání podacích údajů prostřednictvím aplikace „Poslat zásilku“ dostupné na www.poslatzasilku.cz, prostřednictvím elektronického podacího archu ePA/ePA Postbox, který je k dispozici ke stažení na www.ceskaposta.cz/ke-stazeni/formulare-a-tiskopisy nebo jiným elektronickým způsobem určeným podnikem pro předávání podacích údajů (Podání Online, API rozhraní, apod.). Podací data musí být předána nejpozději v okamžiku podání, musí být kompletní a nesmí vyžadovat žádný dodatečný zásah pracovníků podniku.

Všechny podrobnosti o slevách najdete v Ceníku, nebo si svou cenu můžete spočítat přímo v našem kalkulátoru.

nahoru

Jak objednat?

ZDARMA kdykoliv on-line nebo na pobočkách pošty!

Elektronicky přímo na této stránce

  • ušetřete si cestu na poštu a podejte on-line žádost o vydání Zákaznické karty
  • přijetí žádosti vám potvrdíme e-mailem, Zákaznickou kartu vám doručíme doporučeně do 10 pracovních dnů od jejího objednání

Osobně na pobočkách pošty

  • vyplníte a odevzdáte žádost kdekoli na pobočce České pošty
  • žádost získáte buď přímo na poště, nebo si ji můžete stáhnout, vytisknout a již vyplněnou přinést na pobočku pošty

Jak přiobjednat další kusy karet?

  • každá pobočka vaší firmy si může objednat až 10 Zákaznických karet
  • první 2 karty pro každou pobočku vydáme zdarma, za každou další je třeba uhradit poplatek za výrobu karty ve výši 50 Kč
  • při doobjednání dalších kusů pro pobočku, která již kartu vlastní, není potřeba vyplňovat znovu žádost, stačí jen zajít na poštu a nahlásit číslo karty  

 

Tip České pošty: Rádi byste si k Zákaznické kartě České pošty zřídili průkaz příjemce? Zažádejte si o něj na jakékoli pobočce České pošty nebo on-line, po přihlášení do naší virtuální pobočky Pošta Online.

nahoru

Předání karty

Zašleme ji do 10 dnů na adresu sídla firmy

  • z důvodu bezpečnosti doručíme kartu výhradně na adresu sídla společnosti Doporučeným psaním do vlastních rukou
  • může ji převzít pouze majitel, jednatel nebo oprávněná osoba jednající za firmu
  • zasláním na adresu sídla vás chráníme proti tomu, aby se karta dostala do nepovolaných rukou, sídlo ověřujeme v databázi ekonomických subjektů ARES
  • jakmile si zásilku s kartou převezmete, nabývá karta okamžité platnosti a můžete ji začít plně využívat
  • prvním použitím současně potvrdíte souhlas s podmínkami karty
  • platnost karty je 3 roky, pokud vydavatel neurčí jinak

Co obsahuje zásilka?

  • Zákaznickou kartu
  • podmínky pro využívání Zákaznické karty
  • bezpečnostní kód pro případ, kdy budete např. potřebovat kartu zablokovat nebo změnit kontaktní údaje 

Údaje na Zákaznické kartě

1 Číslo karty – nejdůležitější údaj na kartě. Toto číslo je také součástí čárového kódu na kartě.

2 Čárový kód – pro pohodlné podání zásilek, díky němu už nebudete muset u přepážky vypisovat adresu.

3 Jméno nebo název vaší firmy - tzn. vlastníka karty.

4 Poštovní adresa vlastníka karty – pokud podáváte zásilky se Zákaznickou kartou, na všech musí být uvedena jako adresa odesílatele.

5 Identifikační číslo vlastníka karty podle Obchodního rejstříku. 

6 ID zákazníka – jedná se o prvních 10 číslic Čísla karty. Jsou jedinečné a stejné pro všechny vaše karty.

Zákaznická karta – popis údajů – Česká pošta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

nahoru

Jak kartu používat?

Jednoduše předložíte na přepážce pošty!

  1. Předložíte kartu na jakékoliv pobočce a – automaticky získáte všechny slevy a výhody 
  2. Nevyplňujete podací lístky, doklad o odeslání zásilky dostanete vytištěný od nás 
  3. Kontaktní adresa uvedená přímo na kartě slouží jako adresa odesílatele 
  4. Uhradíte poštovné snížené o slevy k Zákaznické kartě 

 Co je Kontaktní adresa?

  • adresa, kterou jste uvedli v objednávce a je vytištěna na zadní straně vaší karty (může to být adresa sídla vaší společnosti, případně jiná kontaktní adresa, kterou jste uvedli v objednávce)
  • slouží jako adresa, která bude při odesílání zásilek se Zákaznickou kartou vždy uváděna jako adresa Odesílatele 
  • je to adresa, kterou byste běžně vypisovali na podací lístek 

nahoru

Co dělat při krádeži nebo ztrátě?

Ozvěte se nám, kartu zablokujeme a vystavíme novou.

Jak postupovat při ztrátě nebo odcizení karty?

  • v případě, že svou Zákaznickou kartu ztratíte, nebo vám ji někdo odcizí, doporučujeme kartu okamžitě zablokovat
  • zablokování karty můžete provést dvěma způsoby: telefonicky na zákaznické lince nebo na kterékoli pobočce České pošty.
  • k úspěšnému zablokování karty musíte nahlásit číslo karty a bezpečnostní kód, který jste obdrželi v zásilce společně s kartou
  • blokace karty je nevratná, kartu nelze obnovit a musíte si objednat kartu novou

Co je bezpečnostní kód?

  • bezpečnostní kód obdržíte v zásilce společně s kartou
  • jde o čtyřmístné číslo, které pečlivě uschovejte a nikomu ho nepředávejte
  • kód využijete například pro blokaci karty z důvodu ztráty, krádeže a jiného zneužití nebo i pro změnu kontaktních údajů

Ztratili jste bezpečností kód?

nahoru

Ke stažení

Žádosti

Obecné