FAQ – Časté otázky k celnímu řízení

Pro účely celního řízení zásilky nám informace o vaší zásilce a všechny související dokumenty předejte prostřednictvím webového formuláře na www.postaonline.cz/celni-rizeni.

Pro vstup do webového formuláře uvádějte podací číslo zásilky.

Informace o průběhu celního odbavení vaší zásilky získáte na zákaznické lince
České pošty +420 954 222 000. Telefonní kontakt funguje ve všední dny od 8:00 do 18:00 hodin.

Děkujeme

V dokumentu FAQ - Časté otázky (pdf, 1MB) k celnímu řízení naleznete odpovědi k následujícím tématům:

  • ZMĚNY OD 1. 10. 2021,
  • WEBOVÝ FORMULÁŘ www.postaonline.cz/celni-rizeni,
  • CELNÍ ŘÍZENÍ,
  • PLNÁ MOC A OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ,
  • ČP JAKO CELNÍ DEKLARANT,
  • ZBOŽÍ PRO SOUKROMÉ ÚČELY,
  • ZBOŽÍ PRO PODNIKATELSKÉ ÚČELY,
  • DÁRKY,
  • POPLATKY,
  • HODNOTA ZÁSILKY,
  • VRÁCENÍ PENĚZ,
  • VÍCE INFORMACÍ.