Mobilní aplikace Pošta Online

Mobilní aplikace Pošta Online zjednodušuje využívání vybraných online služeb České pošty uživatelům mobilních zařízení. Je k dispozici pro zařízení s operačním systémem Android i iOS.

Mobilní aplikaci si můžete stáhnout pod názvem Pošta Online na Google Play nebo v App Store.

             

nahoru

K čemu aplikaci využijete?

Prostřednictvím mobilu nebo tabletu můžete snadno:

  • automaticky načítat zásilky, které vám byly odeslány
  • sledovat zásilku, změnit její místo i čas doručení nebo její další parametry
  • zobrazit kód pro vyzvednutí zásilky
  • dočasně změnit doručování balíkových zásilek na vybranou pobočku
  • prodloužit úložní dobu na pobočce
  • najít detailní informace o pobočkách
  • objednat se na pobočku na konkrétní den a čas
  • sledovat frontu před vámi na pobočce zadáním svého pořadového lístku
  • najít PSČ i nejbližší pobočku pošty
  • používat Zákaznickou kartu přímo z telefonu
  • zobrazit informace o Průkazu příjemce

Vyhledáte i další užitečné informace:

  • praktické tipy pro posílání zásilek do zahraničí
  • doporučení pro bezpečné zabalení zásilek
  • vzory pro psaní různých typů adres
  • aktuální ceník všech poštovních služeb a mnohé další

 

  • nejdůležitější informace rovnou na očích
  • virtuální Zákaznická karta místo té plastové
  • změňte doručení zásilky na pár kliků
  • spousta užitečných služeb
  • načte automaticky vaše zásilky
  • nastavení dočasné změny doručení
  • pobočky jako na dlani
  • informuje vás, když budete na řadě
 
 
Vstupní stránka aplikace

nahoru

Popis funkcí

Sledování zásilky

Nastavte si automatické načítání zásilek, což je služba, která na základě vámi zadaného kontaktu (e-mail nebo telefon) najde nově podané zásilky a do mobilní aplikace je automaticky přidá ke sledování, takže je nebude muset skenovat ani ručně zadávat. Nově odeslaná zásilka o sobě navíc dá vědět notifikací, takže neunikne vaší pozornosti.

V detailu zásilky se dozvíte, kde se zásilka nachází i veškeré další informace o ní. Zjistíte například, kdo vám zásilku podal, v jaké fázi přepravy se nachází, jaký je předpokládaný čas doručení a další informace jako je výše dobírky, hmotnost zásilky apod.

Pokud víte, že nebudete v předpokládané době doručení k zastižení, můžete si u dané zásilky přímo v aplikaci změnit doručení online.

Kód pro vyzvednutí

Pokud nechcete zdlouhavě hledat kód pro vyzvednutí zásilky mezi ostatními SMS, je možné si nastavit službu pro zobrazení výdejního kódu přímo v detailu zásilky v mobilní aplikaci. V nastavení této služby zadáte a ověříte kontakt (e-mail nebo telefonní číslo) a u těch zásilek, u kterých odesílatel udal některý z ověřených kontaktů, se po uložení zásilky zobrazí kód pro její vyzvednutí.

V detailu zásilky je také zobrazován kód pro převzetí zásilky u doručovatele, díky kterému je zásilku oprávněn na doručovací adrese přijmout místo adresáta i kdokoliv jiný, podobně jako to funguje u balíků na poště. Kód se zobrazuje v detailu zásilky ve stavu doručování.

Změna doručení

Obdrželi jste informaci, že vám byl odeslán balík a vy víte, že v uvedenou dobu nebudete na dané adrese k zastižení? Potřebujete si u uloženého balíku prodloužit úložní dobu pro jeho vyzvednutí?

To vše a mnohem více se skrývá pod tlačítkem „Změnit doručení“ přímo v mobilní aplikaci v detailu zásilky. Na pár kliků si tak zařídíte např. uložení zásilky na pobočce, nové doručení zásilky, změnu času doručení, atd.

Dočasná změna doručení

Nejste v průběhu dne k zastižení na jednom místě nebo se nechcete nechat limitovat čekáním na doručovatele a preferujete vyzvednutí balíku na poště? Jste dlouhodobě na dovolené, chalupě nebo se z jakýchkoliv důvodů nezdržujete na své běžné adrese?
Právě pro vás je funkce Dočasná změna doručení, která umožňuje automaticky přesměrovat doručování Balíku Do ruky, popř. i jiných balíkových zásilek, na pobočku, kterou si sami vybere. Díky této funkci je možné také prodloužit úložní dobu, po kterou bude na zvolené poště čekat na vyzvednutí.

Vyhledat poštu

Zajímá vás, kterou poštu máte nejblíže, jaké služby nabízí nebo za jak dlouho zavírá? Nejbližší pobočky se zobrazují automaticky včetně vzdálenosti v km. Pošty můžete dále filtrovat např. podle služeb nebo otevírací doby. Vybranou poštu lze zobrazit na mapě nebo se k ní nechat jednoduše navigovat. Poštu, kterou navštěvujete opakovaně, si můžete uložit do záložky Oblíbené.

Objednání na pobočku

Nechcete svůj čas trávit čekáním na poště? Zarezervujte si přepážku předem! V jednoduchém formuláři si vyberete službu, datum a čas na který se chcete zarezervovat, vyplníte své kontaktní údaje a objednávku odešlete.

Při své návštěvě pak do vyvolávacího systému zadáte vygenerovaný rezervační kód, který vám přišel do e-mailu. Následně se vám vytiskne lístek s pořadovým číslem a během chvilky budete na řadě.

Služba je dostupná pouze na pobočkách s vyvolávacím systémem.

Pořadové lístky

Svůj lístek zadáte do aplikace a ta vám zobrazí vaši číselnou řadu. V pravý čas vám také pošle upozornění, že jste na řadě. Zároveň se dozvíte číslo přepážky, na kterou se máte dostavit.

Zákaznická karta

Vaši plastovou Zákaznickou kartu si můžete velmi jednoduše nahrát přímo do mobilní aplikace. Díky tomu ji už nemusíte fyzicky nosit a u přepážky pošty můžete ukázat pouze detail karty zobrazený na displeji vašeho telefonu.

Průkaz příjemce

Chcete, aby za vás mohli zásilky vyzvedávat vaši blízcí? Je to snadné, stačí si k Zákaznické kartě zřídit Průkaz příjemce. Veškeré informace o tom, kdo za vás může přebírat zásilky a za koho je můžete přebírat vy, se přehledně dozvíte v mobilní aplikaci.

nahoru

GDPR

Informace týkající se GDPR naleznete v Informace o zpracování osobních údajů.

nahoru

Řekněte nám to

Na připomínky i dotazy se těšíme na e-mailu: postaonline@cpost.cz

nahoru