Výdej balíkových zásilek na vybraných depech

Pro koho je služba určena

Výdejem balíkových zásilek na vybraných depech (některých dokonce i NONSTOP) vycházíme vstříc zejména zákazníkům, kteří disponují omezenými časovými možnostmi pro vyzvednutí své balíkové zásilky (např. lidé pracující na směny či dlouho do večera).

Vybraná depa po celé České republice poskytují zákazníkům delší otevírací dobu pro vyzvednutí zásilky než běžné přepážky pošt. Nonstop depa mají otevřeno 24 denně a 7 dní v týdnu.

nahoru

Kde lze balík vyzvednout a jaká depa mají otevřeno NONSTOP?

Naše depa jsou umístěna po celé České republice. Stačí si jen vybrat - zde (xlsx, 18kB).

DEPA České pošty

nahoru

Jak objednat vyzvednutí balíku na depu?

Nakupujete na internetu?Výběr DEPA

  1. Vyberte doručení prostřednictvím České pošty Balík Na poštu.
  2. Do pole pro výběr napište depo a počáteční písmeno města, kam zásilku směřujete. Např. posíláteli zásilku na Depo Jičín, zadejte „Depo j“.
  3. Vyberte preferované depo ze seznamu.

Jakmile bude zásilka převzata do přepravy, budete kontaktováni a zásilka pro Vás bude pro Vás připravena k vyzvednutí.

 

Objednaný balík je již v přepravě na cestě k Vám?

Změna místa doručení je stále možná a lze provést v aplikaci Změna doručení online  a to ve chvíli, kdy obdržíte informaci o příchozí zásilce!

Očekáváte zásilku?Depa - očekáváte zásilku

  1. Po obdržení zprávy o převzetí zásilky do přepravy využijte aplikaci Změna doručení online a zvolte dispozici „uložit zásilku rovnou na poště“.
  2. Do okna pro vyhledání pošty napište depo a počáteční písmeno města, kam zásilku směřujete. Např. posíláte-li zásilku na Depo Jičín, zadejte „Depo j“.
  3. Vyberte preferované depo ze seznamu.

 

V okamžiku uložení zásilky na vámi vybraném depu budete kontaktováni a zásilku vám připravíme k vyzvednutí.

nahoru

Kontaktní spojení

Na e-mailové adrese info@cpost.cz uvítáme všechny vaše dotazy, připomínky a podněty, které nám pomohou služby vylepšovat.

K dispozici je vám i naše zákaznická linka 840 111 244.