Mobilní aplikace PoštaOnline

Mobilní aplikace PoštaOnline zjednodušuje využívání vybraných online služeb České pošty uživatelům mobilních zařízení. Je dostupná pro zařízení s operačním systémem Android a iOS.

Kde  aplikaci naleznete?

Mobilní aplikace je ke stažení na Google play a App Store pod názvem PoštaOnline.

Aktuální verze má označení 1.0

                                                   

 

 

Prostřednictvím mobilu nebo tabletu můžete tak lehce a kdykoli:

  • změnit dobu nebo poštu pro doručení vašeho Balíku Na poštu a Balíku Do ruky
  • sledovat vaši zásilku, najít PSČ i nejbližší pobočku pošty
  • ověřit si, zda na vaši adresu doručíme balík i odpoledne
  • objednat odvoz balíku přímo z vaší adresy
  • dát nám vědět, jak jste spokojeni s našimi službami

Vyhledáte i další užitečné informace:

  • praktické tipy pro posílání zásilek do zahraničí
  • doporučení pro bezpečné zabalení zásilek
  • vzory pro psaní různých typů adres
  • aktuální ceník všech poštovních služeb a mnohé další
 
  • Úvodní stránka aplikace
  • Vložení čísla sledované zásilky
  • Přehled sledovaných zásilek
  • Detail sledované zásilky
  • Přehled nejbližších pošt
  • Detail vybrané pošty
  • Formulář k vyhledání PSČ
  • Formulář ke změně doručení zásilky
  • Formulář hodnocení spokojenosti
  • Přehled pošt s odpoledním doručováním
  • Přesměrování na formulář objednávky odvozů
 
 
Vstupní stránka aplikace

Výčet implementovaných služeb

Sledovat zásilku  - Sledujte svoji zásilku od podání k doručení

Změna doručení  - Změňte termín nebo místo doručení vaší zásilky

Vyhledat PSČ  - Zjistěte si poštovní směrovací číslo

Vyhledat poštu  - Vyhledejte nejbližší otevřenou pobočku pošty

Ověřit odpolední doručování  - Zjistěte, zda vám zásilku Česká pošta doručí i odpoledne

Odvoz balíků - Objednejte si odvoz zásilky ze svého domova nebo kanceláře

Jste s námi spokojeni? Vyjádřete svůj názor na kvalitu a způsob doručení zásilky.

Sledovat zásilku

Služba umožňuje na základě podacího čísla sledování jedné nebo více zásilek. Získáte přehled o cestě zásilky až do cílového místa doručení: uvidíte, kdy byla zásilka podána, přepravována do cílového města, připravena pro doručovatele a výsledně doručována.

Stačí vám pouze číslo zásilky, které zadáte do aplikace buď manuálně, nebo pomocí čtečky čárových kódů. Snadnou orientaci v zásilkách zajistíte jejich pojmenováním, můžete je i archivovat. Aplikace podporuje tzv. push notifikace, které vás upozorní na důležité změny stavů sledovaných zásilek.

Tuto službu můžete využívat i na webu PoštaOnline - Sledování zásilek.

Změna doručení

Změna doručení balíku nabízí možnost přizpůsobit doručování zásilky vašim potřebám. U vybraných typů zásilek můžete nastavit např. doručení odpolední pochůzkou, posunutí doručování o 1 den nebo uložení zásilky na jiné ukládací poště apod. Využití této služby nabízíme pro Balík Do ruky a Balík Na poštu v konkrétních časových intervalech.

Tuto službu můžete využívat i na webu PoštaOnline - Změna doručení.

Vyhledat PSČ

PSČ můžete vyhledat podle obce nebo její části, ulice, čísla popisného nebo orientačního. Výsledek Vám kromě PSČ nabídne detail příslušné pošty vč. služeb nebo otevírací doby.

Tuto službu můžete využívat i na webu PoštaOnline - Vyhledat PSČ.

Vyhledat poštu

Zajímá vás, kterou poštu máte nejblíže, jaké služby nabízí nebo kdy má otevřeno? Nejbližší pobočky se zobrazují automaticky vč. vzdálenosti v km. Pošty můžete dále filtrovat např. podle služeb nebo otevírací doby. Vybranou poštu lze zobrazit na mapě nebo se k ní nechat jednoduše navigovat. Poštu, kterou navštěvujete opakovaně, si můžete uložit do  záložky Oblíbené.

Tuto službu můžete využívat i na webu PoštaOnline - Vyhledat poštu.

Ověřit odpolední doručování

Česká pošta vám vychází vstříc a ve vybraných lokalitách prodlužuje doručovací dobu balíků až do 19 hodin, v Praze pak až do 20 hodin. Ověřte si pomocí této služby, zda vaše adresa patří do vybraných lokalit odpoledního doručování.

Tuto službu můžete využívat i na webu PoštaOnline - Ověřit odpolední doručování.

Odvoz balíků

Mobilní aplikace PoštaOnline vás přesměruje na web, kde si můžete objednat odvoz balíku odkudkoli - přijedeme na jakoukoliv adresu, kterou si sami určíte, ať už domů nebo třeba do práce.

Bližší informace najdete zde.

Jste s námi spokojeni?

Služba „Jste s námi spokojeni?“ představuje možnost vyjádřit spokojenost se službami České pošty, které jste právě využili. Hodnocení se váže vždy ke konkrétní zásilce, proto je podmínkou vyplnění podacího číslo zásilky. Hodnotit je možné z jak pozice příjemce, tak odesílatele.

Tuto službu můžete využívat i na webu PoštaOnline - Průzkum spokojenosti s vybranými službami.

Řekněte nám to

Je pro vás aplikace užitečná? Věříme, že se aplikace stane užitečným pomocníkem při komunikaci s Českou poštou a  zpříjemní vám využívání našich služeb.

Váš názor nás zajímá! Uvítáme všechny vaše dotazy, připomínky a podněty, které nám pomohou aplikaci stále vylepšovat.

Řekněte nám to