Automatické zasílání výpisů z informačních systémů veřejné správy
Popis služby
Účastníte se často výběrových řízení? Uzavřete smlouvu s Českou poštou a každé 3 měsíce můžete dostávat ověřené výstupy z veřejných rejstříků, živnostenského rejstříku a seznamu kvalifikovaných dodavatelů přímo do vaší kanceláře. Platba proběhne na základě faktury doručené společně s objednanými výpisy.
Benefity služby
Aktuální výpisy vždy při ruce
Výpisy z veřejných rejstříků, živnostenského rejstříku nebo seznamu kvalifikovaných dodavatelů vám zašleme každé 3 měsíce a vy tak budete mít jistotu, že máte aktuální výpis vždy při ruce.
Úspora času
Výpisy vám přijdou na adresu, která vám nejvíce vyhovuje a vy tak ušetříte čas, který byste museli strávit na návštěvě Czech POINTu.
Jednoduchá fakturace
Fakturu vám zašleme společně s objednanými výpisy, do účetnictví proto není třeba vkládat každý výpis zvlášť.
Jak objednat automatické zasílání výpisů?
V případě zájmu o uzavření smlouvy kontaktujte svého obchodního zástupce nebo volejte pro zprostředkování kontaktu na obchodního zástupce call centrum České pošty.
Dokumenty ke stažení
Smlouva – automatické zasílání ověřených výstupů z ISVS (doc, 122kB)
Ceník
Cena za ověřený výstup (z veřejných rejstříků, z živnostenského rejstříku a ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů) | |
---|---|
první strana | 100 Kč |
druhá a každá další strana | 50 Kč |
druhý a každý následný ověřený výstup stejného elektronického dokumentu bez ohledu na počet stran | 50 Kč |
Cena za balné a expedici | 70 Kč |
Ceny jsou stanoveny včetně DPH dle platných právních předpisů.