Pomoc klientům

Potřebujete poradit, poslat dotaz nebo stížnost? Využijte naše zákaznické centrum na těchto kontaktech:

Telefonicky

Naše call centrum nabízí svoje služby na bezplatné zákaznické lince

800 104 410

Více informací naleznete na stránce Call centrum.

Naši operátoři jsou vám k dispozici každý pracovní den od 8 do 18 hodin.

Elektronickou poštou

Pokud preferujete elektronickou formu komunikace, pište na e-mail: info@cpost.cz

Reklamace

V případě, že chcete zásilku reklamovat, využijte aplikaci Sledování zásilek. Zde se po vyplnění podacího čísla zásilky objeví možnost reklamovat. 

Celní řízení - informace

Informace o průběhu celního odbavení vaší zásilky získáte na telefonní infolince České pošty 

+420 954 222 000

Naši operátoři jsou vám k dispozici každý pracovní den od 8:00 do 17:30 hodin.