Pomoc klientům
Potřebujete poradit, poslat dotaz nebo stížnost? Využijte naše zákaznické centrum na těchto kontaktech:
Telefonicky
Naše call centrum nabízí svoje služby na bezplatné zákaznické lince
800 104 410
Více informací naleznete na stránce Call centrum.
Naši operátoři jsou vám k dispozici každý pracovní den od 8 do 18 hodin.
Elektronickou poštou
Pokud preferujete elektronickou formu komunikace, pište na e-mail: info@cpost.cz
Reklamace
V případě, že chcete zásilku reklamovat, využijte aplikaci Sledování zásilek. Zde se po vyplnění podacího čísla zásilky objeví možnost reklamovat.
Celní řízení - informace
Informace o průběhu celního odbavení vaší zásilky získáte na telefonní infolince České pošty
+420 954 222 000
Naši operátoři jsou vám k dispozici každý pracovní den od 8:00 do 17:30 hodin.