Péče o smluvní zákazníky
Z důvodu ukončení činnosti Centra obsluhy firemních zákazníků k 30. 9. 2024 jsme zřídili dvě nová specializovaná oddělení. Tato změna umožní lépe vyhovět potřebám zákazníků České pošty a poskytovat tak ještě kvalitnější a efektivnější služby. Nové kontakty jsou platné k 1. 10. 2024.
Požadavky týkající se balíkových služeb Balíkovna+, Balík Do ruky, Balík Nadrozměr a EMS – vnitrostátní prosím směřujte na Tým podpory našich zákazníků:
-
Telefon: +420 218 218 000
Provozní doba: pracovní dny od 9:00 do 17:00 hod.
V oblasti vnitrostátních listovních a mezinárodních zásilek se na nás neváhejte obrátit na Kontaktním centru ČP:
-
Telefon: +420 211 123 211
-
Email: smluvnizakaznik@cpost.cz
Provozní doba: pracovní dny od 8:30 do 17:00 hod.