Poštovní ombudsman
Cílem České pošty, s.p. je poskytovat co nejlepší služby a zvyšovat spokojenost našich klientů. Chceme Vám vycházet maximálně vstříc a proto i my máme poštovního ombudsmana. Jeho hlavním úkolem je nestranné posuzování vašich podnětů.
Ing. Pavel Bobek
poštovní ombudsman
Komu je poštovní ombudsman určen?
Poštovní ombudsman je určen klientům České pošty, s.p. (fyzickým i právnickým osobám), kteří nejsou spokojeni s výsledkem vyřízení reklamace či stížnosti, případně podnětu na kvalitu služeb, nebo mají pochybnosti o jejich správném vyřízení v rámci nastaveného systému a využili již všechny řádné i opravné prostředky.
To znamená, že poštovní ombudsman není prvním kontaktem pro nespokojené klienty, ale jeho úkolem je řešit takové případy, kdy tito klienti nejsou spokojeni s tím, jak bylo rozhodnuto o jejich reklamaci či stížnosti ve standardním procesu.
Než se obrátíte na poštovního ombudsmana
Nejste-li spokojen se službami České pošty, s.p. a chcete-li podat reklamaci či stížnost, obraťte se:
- v případě REKLAMACE na kteroukoli pobočku České pošty, kde s Vámi naši zaměstnanci projednají způsob vyřízení reklamace v souladu s Poštovními podmínkami. Zásilku lze reklamovat i elektronicky přes aplikaci Sledování zásilek na webu České pošty, s.p. Zde se po vyplnění podacího čísla zásilky objeví možnost reklamovat
- v případě STÍŽNOSTI můžete záležitost projednat na jakékoli pobočce České pošty, případně můžete využít Call centrum – telefonní kontakty jsou uvedeny na www.ceskaposta.cz, nebo e-mailovou adresu info@cpost.cz
- v případě DOTAZU na kteroukoli pobočku České pošty, případně můžete využít Call centrum – kontakty jsou uvedeny na www.ceska posta.cz, nebo e-mailovou adresu info@cpost.cz
Jak poštovního ombudsmana kontaktovat
Pokud nejste spokojen s výsledkem reklamačního řízení, s vyřízením stížnosti či dotazu, a využil jste již všechny řádné i opravné prostředky ve standardním procesu, kontaktujte poštovního ombudsmana s uvedením předcházejících čísel reklamačního řízení nebo stížnosti a to:
poštou na adrese:
Poštovní ombudsman
Ing. Pavel Bobek
Poštovní přihrádka 99
225 99 Praha 025
e-mailem na adrese:
Vaším podáním se bude poštovní ombudsman neprodleně zabývat a o výsledku Vás bude informovat nejpozději do 60 dnů od přijetí podání.
Poštovní ombudsman nepřijímá telefonická podání.