Call centrum

Telefonicky

Telefonicky

Obecné informace o poštovních službách poskytovaných Českou poštou, s.p., jsou Vám k dispozici na zákaznické telefonní lince 840 111 244.

Volání na tzv. Bílou linku je zpoplatněno tarifem dle Ceníků telekomunikačních operátorů.

Provozní doba
Pracovní dny 7:00 – 19:00 h
Sobota 8:00 – 12:00 h
  • Provozní doba technické podpory (pracovní dny 8:00 – 18:00 h)
  • V případě dotazu na poštovní podmínky Základních poštovních služeb, mezi které se řadí listovní zásilky, balíky a poštovní poukázky, můžete využít bezplatnou telefonní linku 800 104 410 (pracovní dny 7:00 – 19:00 h, sobota 8:00 – 12:00 h).

Elektronickou poštou

E-mailSe svými dotazy, podněty, přáními, popřípadě stížnostmi se můžete obrátit na e-mailovou adresu info@cpost.cz.

 

 

INFO GDPR

Česká pošta je správcem osobních údajů v rozsahu poskytnutém volajícím při hovoru na linkách Call Centra České pošty. V případě, jsou-li hovory monitorovány, zpracovává Česká pošta osobní údaje z těchto hovorů za účelem zvyšování kvality poskytovaných služeb na základě souhlasu klienta s nahráváním. Nahrávky z hovorů jsou ukládány po omezenou dobu, nezbytnou pro výkon a obhajobu právních nároků.

Pokud máte zájem o informace ke zpracování Vašich osobních údajů, případně máte jakékoli požadavky vztahující se k této problematice, velice rádi Vám pro vyřízení Vašich požadavků pomohou zástupci Centra pro ochranu osobních údajů. Kontaktovat je můžete emailem na adrese gdpr@cpost.cz

Pokud si přejete kontaktovat Pověřence pro ochranu osobních údajů a nebo podat žádost o výkon práv podle GPDR, naleznete veškeré potřebné informace na webu www.ceskaposta.cz v záložce Ochrana osobních údajů.