Zpět

I telefonní číslo pomáhá

Vzhledem k aktuální mimořádné situaci, ale i pro další období, bude při podání balíkové zásilky pracovník přepážky České pošty zjišťovat telefonní kontakt na adresáta, a to z důvodu úspěšného (rychlého a bezpečného) doručení odesílané zásilky. Sdělíte-li pracovníkovi číslo na mobilní telefon adresáta, umožníte České poště efektivnější komunikaci před vlastním doručením zásilky. Jednou z výhod je, že jakmile bude balík připravený k doručení, pošle Česká pošta na tento kontakt adresátovi SMS zprávu s kódem pro vyzvednutí balíku.

Další důležitý benefit spočívá v tom, že v den doručování také může doručovatel adresátovi zavolat a domluvit s ním případné detaily doručení. Využití telefonního kontaktu adresáta je jedním z opatření na společnou ochranu zdraví nás všech, ale především na celkové zkvalitnění doručovací služby. Děkujeme, že nás v této aktivitě budete podporovat.

 

 

Informační leták ke stažení ZDE (pdf, 255kB)