Zpět

Známka s Myšpulínem jde do prodeje - dobrá zpráva nejen pro milovníky Čtyřlístku

O sešitky se samolepícími známkami, které se poprvé objevily na pobočkách České pošty na konci dubna tohoto roku, je mezi zákazníky nečekaný zájem. Během času se ukazuje, že užitečná inovace klasické známky je pro zákazníky důležitá, popularitě sešitků však jistě prospěl i motivZnámka Myšpulín z dětského kultovního komiksu Čtyřlístek. Přes neustálé dotisky jsou samolepící známky s Fifinkou téměř nedostatkovým zbožím. Česká pošta se proto rozhodla veřejnosti na známkách postupně představit celou oblíbenou čtveřici. Od zítřejšího dne, dvacátého října, tak můžete při posílání dopisu volit mezi zmíněnou dámou ze Čtyřlístku – a nově také kocourem Myšpulínem.

Známka s Myšpulínem je označena písmenem A, také ona je tedy určena pro dopisy, putující pouze po naší republice. Zakoupit či objednat lze pouze celý známkový sešitek s deseti známkami, a to za cenu 100 korun.

Známku navrhl Jaroslav Němeček, stejně jako grafický motiv na obálce prvního dne vydání (FDC) a motiv na příležitostném razítku.

Především pro sběratele je určena i pohlednice s předtištěnou známkou, kterou můžete od zítřejšího dne koupit v kterékoli pobočce České pošty.

Naváže Myšpulín na úspěch Fifinky?

Česká pošta začala písmenovou známku s Fifinkou prodávat od 28. dubna letošního roku. Velký úspěch Fifinky dokazují i čísla o prodeji - do dnešního dne se na pobočkách pošty prodalo přes tři miliony kusů známek s touto psí slečnou.

Mgr. Marta Selicharová
tisková mluvčí ČP, s.p.
selicharova.marta@cpost.cz

Pohlednice Čtyřlístek - Myšpulín

Pohlednice Čtyřlístek - Myšpulín

FDC Myšpulín

FDC Myšpulín