Zpět

Klienti budou informováni o dostupnosti poštovních služeb po redukci poboček

Česká pošta v souvislosti s redukcí své pobočkové sítě připravila pro své zákazníky informační kampaň. Ta jim poskytne informace o nástupnických poštách za zrušené pobočky a tipy, jak zefektivnit využívání poštovních služeb.

Hlavní komunikační platformou je informační web ceskaposta.cz/zmeny, kde zákazníci najdou všechny aktuální informace. Seznamy rušených i doporučených pošt v okolí, důležité termíny, adresy i otevírací dobu. A také odpovědi na nejčastější otázky.

Na pobočkách, které budou od 1. července uzavřené, jsou k dispozici informační materiály, které popisují, kde se bude nacházet nástupnická pošta a do jakého data budou na stávající pobočce fungovat jednotlivé služby, jako je např. ukládání balíků nebo dopisů.

Každý senior, který si na svoji stávající poštu přijde vyzvednout důchod, dostane informační leták, díky kterému se dozví, jakým způsobem mu bude předán důchod po 1. červenci a jaké má možnosti změny ve výplatě peněz.

Důležitým nástrojem, jak zefektivnit vyřizování poštovních služeb, je objednání se na konkrétní pobočku na konkrétní čas a na konkrétní službu. To vše lze vyřídit on-line a zákazník jde ve stanovený čas ihned na řadu bez zbytečného čekání.

Zákazníci budou moci využít Změnu doručení on-line, kdy si přes mobilní aplikaci PoštaOnline zařídí přesměrování své uložené zásilky na jinou pobočku.

 

PODCAST:

8. 6. 2023 - Matyáš Vitík, tiskový mluvčí České pošty (m4a, 130kB)