Zákaznická linka České pošty
Poskytuje základní informace o poštovních službách, zásilkách a obchodních podmínkách České pošty.
Sledovat zásilku
Jak nejrychleji získat informace o zásilce? Využit webovou aplikaci.
Sledování zásilek
Informace o celním řízení
Informace o vaší zásilce a všechny související dokumenty nám můžete předat prostřednictvím webového formuláře na
www.postaonline.cz/celni-rizeni
Elektronická pošta
Se svými dotazy, podněty, přáními, popřípadě stížnostmi se můžete obrátit na naši e-mailovou adresu:
info@cpost.cz
Telefonický kontakt
Dotazy a informace o službách lze vyřídit také na lince podpory 210 123 456 a to v pracovních dnech od 08:00 do 18:00 hodin. Zde Vás přivítá hlasová asistentka Eliška.
Jak správně komunikovat s hlasovou asistentkou Eliškou?
Úkolem virtuální asistentky Elišky je samostatně zodpovědět běžné dotazy nebo v případě potřeby předat hovor živému operátorovi. Díky informacím, které od Vás získá, může být následné řešení Vašeho požadavku rychlejší a efektivnější.
- Mluvte přirozeně, stručně a v krátkých větách.
Eliška nejlépe rozumí jednoduchým a jasným sdělením.
Při hovoru stručně popište, co potřebujete řešit, například:- „Potřebuji vědět, kde moje zásilka.“
- „Nedorazila mi zásilka, kterou očekávám.“
- „Vyplňuji formulář pro celní řízení a nemám fakturu, protože jde o dárek.“
- "Dodavatel mi zvýšil zálohy za plyn, bude nutné učinit změny na mém SIPU?"
- „Potřebuji přeposlat zásilku na jinou poštu.“
- „Chci změnit adresu doručení zásilky.“
- „Potřebuji zjistit, jak vystavit plnou moc k vyzvednutí zásilky za jinou osobu.“
- „Zásilka byla vrácena odesílateli, potřebuji zjistit další postup.“
- Pokud voláte ohledně zásilky, připravte si číslo zásilky předem.
Budete vyzváni k nadiktování čísla zásilky.
Číslo zásilky (např. „RR123456789CZ“) je jediný údaj, podle kterého je možné Vaši zásilku dohledat.
Bez tohoto čísla nebude možné požadavek vyřešit.
Při diktování čísla zásilky prosíme o zřetelnou a pomalou výslovnost. - Pro lepší kvalitu hovoru doporučujeme volat z klidného prostředí a bez použití hlasitého odposlechu.
Hlasitý odposlech nebo hluk na pozadí může způsobit horší porozumění.
Jak Eliška funguje?
Eliška je navržena tak, aby primárně samostatně vyřešila Váš požadavek. Přímé přepojení na operátora („Spoj mě s operátorem“) není možné vyžádat hned na začátku hovoru.
Pokud Eliška nebude moci požadavek vyřídit, automaticky Vás přepojí na živého operátora a předá mu základní informace o Vašem dotazu.
Preferujete-li přímou komunikaci s pracovníkem, můžete využít:
- Návštěvu pobočky České pošty,
- Písemné podání dotazu prostřednictvím kontaktního formuláře nebo e-mailové adresy uvedené v sekci Kontakty.
Děkujeme, že využíváte naši hlasovou asistentku Elišku. Věříme, že Vám pomůže rychle a pohodlně vyřešit Vaše požadavky.