Zpět

Novým ředitelem divize obchod a marketing České pošty je Martin Vránek

Martin Vránek

Generální ředitel České pošty Roman Knap dnes jmenoval s účinností od 1. července nového ředitele divize obchod a marketing. Stal se jím dosavadní ředitel sekce korporátní obchod Martin Vránek. Ten v České poště působí od roku 2007, nejprve na pozici manažera pro firemní klientelu a posléze ředitele odboru VIP obchodu. Před nástupem do České pošty působil Martin Vránek v bankovnictví, kde se zabýval obchodem a marketingem.

Roman Knap při uvedení Martina Vránka do funkce řekl: „Jsem přesvědčen, že Česká pošta má obrovský obchodní potenciál, který dostatečně nevyužívá. Chci, aby byla obchodně úspěšná a aby každý její obchodník měl motivaci se na tom podílet. Od Martina Vránka očekávám, že tuto vizi prosadí v praxi. Vážím si toho, že Česká pošta má ve svém týmu odborníky, jako je Martin, a chci jim dát prostor zúročit jejich dovednosti.

Nový ředitel divize obchod a marketing Martin Vránek doplnil: „Využiji veškeré své zkušenosti z obchodu a marketingu i znalost prostředí České pošty k tomu, aby naši klienti byli spokojeni.

Matyáš Vitík
tiskový mluvčí
Česká pošta, s.p.
vitik.matyas@cpost.cz