Zpět

Česká pošta ruší tendr na průzkum spokojenosti za 40 milionů

Nově vytvořená Centrální nákladová komise, která na České poště funguje od letošního března, doporučila zrušit vypsaný tendr na měření zákaznické zkušenosti u vybraných produktů České pošty. Jeho maximální hodnota na čtyři roky měla být 40 milionů korun.

„Tendr byl vypsaný v únoru za bývalého vedení podniku. V současné době, kdy musíme hledat úspory napříč firmou, uzavíráme z ekonomických a legislativních důvodů pobočky a propouštíme zaměstnance, není možné realizovat veřejné zakázky, které nejsou pro chod firmy či transformační proces nezbytně nutné. Centrální nákladová komise, kterou jsem zřídil kvůli jasným pravidlům a transparentnímu posouzení, které investice uskutečníme a které ne, mi dnes doporučila tendr na průzkum spokojenosti zrušit. To jsem také udělal. Aktuálně pobíhají technické záležitosti k jeho ukončení, formálně se tendr tímto způsobem uzavře v jednotkách dnů. Další obdobné veřejné zakázky prochází revizí a pokud nebudou pro Českou poštu nezbytné, také je zastavím,“ říká pověřený zástupce generálního ředitele České pošty Miroslav Štěpán.