Zákaznická karta - FIRMY

Šetří peníze, přináší výhody!

Zákaznická karta České pošty - ilustrační foto

Proč kartu?

Ušetříte své peníze i čas strávený na poště!

Zajímavé slevy

  • se Zákaznickou kartou můžete využívat zajímavé slevy na vybrané služby České pošty

PostBox - poštovní schránka přímo ve firmě

  • odpadnou vám zbytečné cesty na poštu, doručovatel bude obyčejné i doporučené zásilky pravidelně vyzvedávat z PostBoxu přímo ve vaší firmě

Konec vyplňování podacích lístků

  • ulevíte si od rutiny, až 10 dopisů nebo 5 balíků odešlete bez podacích lístků, protože jen předložíte svoji Zákaznickou kartu

Žádné dekádní výkazy ani evidenční lístky

  • skončíte s vypisováním výkazů a lístků

E-mail o doručení doporučené zásilky

  • budete dostávat e-mailová potvrzení o úspěšném doručení doporučených zásilek, stejně jako informace o nezastižení nebo odmítnutí adresáta zásilku převzít, výhoda se týká všech zásilek, ke kterým lze zvolit doplňkovou službu eDodejka

nahoru

Slevy s kartou

Jednoduše předložíte svou Zákaznickou kartu při podání a získáte:

  • slevu až 37 Kč na Balík Do ruky a  až 10 Kč na Balík Na poštu
  • slevu 6 Kč na platbu SIPO na přepážce
  • slevu až 4 Kč na Obyčejné psaní, až 7 Kč na Doporučení psaní a až 6 Kč na Cenné psaní

Celková výše slev se odvíjí podle toho, kolik kusů a jaký typ zásilky odesíláte.

Hmotnost do

Základní cena

Balík Do Ruky

Cena se
Zákaznickou kartou

Balík Do ruky

Základní cena

Balík Na Poštu

Cena se
Zákaznickou kartou

Balík Na poštu

2 kg

128 Kč

115 Kč

108 Kč

98 Kč

5 kg

142 Kč

128 Kč

117 Kč

107 Kč

10 kg

163 Kč

147 Kč

137 Kč

127 Kč

15 kg

219 Kč

197 Kč

183 Kč

173 Kč

20 kg

247 Kč

222 Kč

207 Kč

 197 Kč

30 kg

284 Kč

250 Kč

239 Kč

229 Kč

50 kg*

369 Kč

332 Kč

 

 

Uvedené ceny jsou včetně DPH.

*Zásilky od 30 kg do 50 kg podnik přijímá jen na základě předem uzavřené Dohody o podávání poštovních zásilek Balík Do ruky prostřednictvím k tomu pověřených provozoven

Slevu získáte automaticky při předložení své Zákaznické karty při odesílání balíků. U zákazníků, kteří podávají balíky za smluvní ceny, je sleva promítnuta přímo do této individuální smluvní ceny.

Jakou slevu získáte na SIPO?

Platba SIPO na přepážce

Základní cena

Cena se Zákaznickou kartou

21 Kč

15 Kč

Slevu získáte automaticky po předložení své Zákaznické karty při placení SIPO v hotovosti na přepážce České pošty.

Jakou slevu získáte na listovní zásilky?

Listovní služba

Základní cena

Cena se Zákaznickou kartou

Při jednorázovém podání
1-9 ks zásilek

Při jednorázovémpodání
10 a více ks zásilek

Obyčejné psaní do 50 g

19 Kč

18 Kč

15 Kč

Doporučené psaní do 50 g

44 Kč

42 Kč

37 Kč

Cenné psaní do 50 g

49 Kč

47 Kč

43 Kč

Slevu získáte automaticky na základě předložení Zákaznické karty. Slevu lze uplatnit při odesílání listovních zásilek, pokud cenu hradíte fakturou, převodem, hotovostí nebo Kreditem, nelze ji však uplatnit na psaní již opatřená poštovní známkou.

Všechny podrobnosti o slevách najdete v Ceníku, nebo si svou cenu můžete spočítat přímo v našem kalkulátoru.

nahoru

Jak objednat?

ZDARMA kdykoliv on-line nebo na pobočkách pošty!

Elektronicky přímo na této stránce

  • ušetřete si cestu na poštu a podejte on-line žádost o vydání Zákaznické karty
  • přijetí žádosti vám potvrdíme e-mailem, Zákaznickou kartu vám doručíme doporučeně do 10 pracovních dnů od jejího objednání

Osobně na pobočkách pošty

  • vyplníte a odevzdáte žádost kdekoli na pobočce České pošty
  • žádost získáte buď přímo na poště, nebo si ji můžete stáhnout, vytisknout a již vyplněnou přinést na pobočku pošty

Jak přiobjednat další kusy karet?

  • každá pobočka vaší firmy si může objednat až 10 Zákaznických karet
  • první 2 karty pro každou pobočku vydáme zdarma, za každou další je třeba uhradit poplatek za výrobu karty ve výši 50 Kč
  • při doobjednání dalších kusů pro pobočku, která již kartu vlastní, není potřeba vyplňovat znovu žádost, stačí jen zajít na poštu a nahlásit číslo karty  

 

Tip České pošty: Rádi byste si k Zákaznické kartě České pošty zřídili průkaz příjemce? Zažádejte si o něj na jakékoli pobočce České pošty nebo on-line, po přihlášení do naší virtuální pobočky Pošta Online. Více se dozvíte zde.

nahoru

Předání karty

Zašleme ji do 10 dnů na adresu sídla firmy

  • z důvodu bezpečnosti doručíme kartu výhradně na adresu sídla společnosti Doporučeným psaním do vlastních rukou
  • může ji převzít pouze majitel, jednatel nebo oprávněná osoba jednající za firmu
  • zasláním na adresu sídla vás chráníme proti tomu, aby se karta nedostala do nepovolaných rukou, sídlo ověřujeme v databázi ekonomických subjektů ARES
  • jakmile si zásilku s kartou převezmete, nabývá karta okamžité platnosti a můžete ji začít plně využívat
  • prvním použitím současně potvrdíte souhlas s podmínkami karty
  • platnost karty je 3 roky, pokud vydavatel neurčí jinak

Co obsahuje zásilka?

  • Zákaznickou kartu
  • podmínky pro využívání Zákaznické karty
  • bezpečnostní kód pro případ, kdy budete např. potřebovat kartu zablokovat nebo změnit kontaktní údaje 

Údaje na Zákaznické kartě

1 Číslo karty – nejdůležitější údaj na kartě, něco jako vaše nová adresa. Toto číslo je také součástí čárového kódu na této kartě.

2 Čárový kód – pro pohodlné podání zásilek, díky němu už nebudete muset u přepážky vypisovat adresu.

3 Jméno nebo název vaší firmy - tzn. vlastníka karty.

4 Poštovní adresa vlastníka karty – pokud podáváte zásilky se Zákaznickou kartou, na všech musí být uvedena jako adresa odesílatele.

5 Identifikační číslo vlastníka karty podle Obchodního rejstříku. 

6 ID zákazníka – jedná se o prvních 10 číslic Čísla karty. Jsou jedinečné a stejné pro všechny vaše karty

Zákaznická karta - popis údajů - Česká pošta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

nahoru

Jak kartu používat?

Jednoduše předložíte na přepážce pošty!

  1. Předložíte kartu na jakékoliv pobočce – automaticky získáte všechny slevy a výhody 
  2. Nevyplňujete podací lístky, doklad o odeslání zásilky dostanete vytištěný od nás 
  3. Kontaktní adresa uvedená přímo na kartě slouží jako adresa odesílatele 
  4. Uhradíte poštovné snížené o slevy k Zákaznické kartě 

 Co je Kontaktní adresa?

  • adresa, kterou jste uvedli v objednávce a je vytištěna na zadní straně vaší karty (může to být adresa sídla vaší společnosti, případně jiná kontaktní adresa, kterou jste uvedli v objednávce)
  • slouží jako adresa, která bude při odesílání zásilek se Zákaznickou kartou vždy uváděna jako adresa Odesílatele 
  • je to adresa, kterou byste běžně vypisovali na podací lístek 

nahoru

Co dělat při krádeži nebo ztrátě?

Ozvěte se nám, kartu zablokujeme a vystavíme novou!

Jak postupovat při ztrátě nebo odcizení karty?

  • v případě, že svou Zákaznickou kartu ztratíte, nebo vám ji někdo odcizí, doporučujeme kartu okamžitě zablokovat
  • zablokování karty můžete provést dvěma způsoby: telefonicky na lince 840 111 224 nebo na kterékoli pobočce České pošty.
  • k úspěšnému zablokování karty musíte nahlásit číslo karty a bezpečnostní kód, který jste obdrželi v zásilce společně s kartou
  • blokace karty je nevratná, kartu nelze obnovit a musíte si objednat kartu novou

Co je bezpečnostní kód?

  • bezpečnostní kód obdržíte v zásilce společně s kartou
  • jde o čtyřmístné číslo, které pečlivě uschovejte a nikomu ho nepředávejte
  • kód využijete například pro blokaci karty z důvodu ztráty, krádeže a jiného zneužití nebo i pro změnu kontaktních údajů

Ztratili jste bezpečností kód?

nahoru

Ke stažení

Žádosti

Obecné