Zpět

Česká pošta zařazuje vyšší rychlost

Pod heslem „pošlete na poštu místo sebe svůj počítač" spustila před lety Česká pošta službu „hybridní pošta". Ta umožňuje klientům výrazné zjednodušení a urychlení práce s hromadnou korespondencí. Tato služba byla mezi produkty České pošty zprvu popelkou, postupem času ale získávala stále víc příznivců.V současné době představuje populární řešení firemní korespondence zejména pro střední a velké podniky. Značné investice do nových technologií dnes umožňují obsluhu téměř neomezeného množství firem. Tato moderní služba České pošty přináší firmám finanční a časovou úsporu, samozřejmostí je vysoká kvalita výstupu a důsledná ochrana zpracovávaných dat. Pokud dodá firemní klient potřebné elektronické údaje do 18 hodiny večerní, již druhý den je schopna Česká pošta expedovat zákazníkům klienta potřebné tiskopisy v mnohasettisícových nákladech. Finanční analýzy využití hybridní pošty ukazují úsporu přímých nákladů pro firmy až do výše 30%.

Hybridní pošta jako na dlani

Jak napovídá název, jde o „křížence" mezi elektronickou a „klasickou" korespondencí. Zákazník předává své podklady k doručení v elektronické podobě do specializovaných pracovišť – takzvaných Postservisů. Česká pošta zajišťuje veškerou fyzickou manipulaci s nimi, tzn. tisk dokumentů, jejich kompletaci, následné vkládání do obálek a předání hotových zásilek do poštovní přepravy.

 K čemu lze tedy hybridní poštu účelně využít?

Jako typický příklad mohou posloužit nejenom peněžní poukázky A i B, ale také výpisy z bankovních účtů, faktury, direct maily, PF blahopřání, pozvánky a mnoho dalších zásilek. Díky přímému napojení na poštovní přepravní síť jsou zásilky doručeny již druhý den po předání dat či dokumentů. Možnosti konečného technického zpracování jsou velmi variabilní a splňují náročné a různorodé požadavky klientů. Prioritou při zpracování dat je jejich ochrana. Data od klientů putují vždy v zašifrované podobě a pro možný útok hackerů představují tvrdý oříšek. Dostatečným důkazem je, že za dobu existence této služby se nikomu nepodařilo do zabezpečených dat proniknout.

„Naším cílem je kvalitní služba zákazníkovi. Kvalitu v tomto případě spatřujeme zejména ve vynikajícím zpracování, maximální bezpečnosti poskytovaných dat a samozřejmě v rychlosti doručení zásilky", říká Dita Václavíková, tisková mluvčí České pošty.

 

Bc. Dita Václavíková

tisková mluvčí České pošty, s. p.

tel.: 267 196 282

fax: 267 196 406

mobil: 739 534 204

e-mail: vaclavikova.dita@cpost.cz