Zpět

Změny Poštovních a obchodních podmínek České pošty, s.p., s účinností od 1. 9. 2014

S účinností od 1. září 2014 dochází ke změnám v následujících Poštovních a obchodních podmínkách České pošty, s.p.

Poštovní podmínky služby Balík Na poštu se v návaznosti na způsob předávání krátkých textových zpráv (SMS) nebo elektronických zpráv (e-mail) mění takto:

  1. v bodu 14 písm. b) se vypouští slovo „současně“,
  2. v bodu 50 se vypouští text první věty.

Poštovní podmínky služby Balík Na poštu s dodáním do Balíkomatu – maximální rozměry zásilky se mění z „50x55x60cm“ na „60x50x45 cm“.

Obchodní podmínky Soustředěného Inkasa Plateb Obyvatelstva – nově jsou zařazeny aktualizované Obchodní podmínky Soustředěného Inkasa Plateb Obyvatelstva do Poštovních a obchodních podmínek – Ostatní služby. V aktualizovaném znění je zkrácena reklamační lhůta ze 4 let na 3 roky, po kterou může klient uplatnit reklamaci zaplacených plateb a sjednocena používaná terminologie služeb a platebních dokladů.

Obchodní podmínky SIPO platné od 1. 9. 2014 si můžete s předstihem prohlédnout na stránce SIPO pro plátce.

Souhrnný přehled jednotlivých změn účinných od 1. 9. 2014 naleznete v sekci Věstníky a změny poštovních podmínek.

Aktuální poštovní podmínky naleznete v sekci Dokumenty ke stažení. V tištěné podobě jsou informace o změnách k nahlédnutí na všech provozovnách České pošty.