Automatické zasílání výpisů z informačních systémů veřejné správy

Popis služby

Účastníte se často výběrových řízení? Uzavřete smlouvu s Českou poštou a každé 3 měsíce můžete dostávat ověřené výstupy z veřejných rejstříků, živnostenského rejstříku a seznamu kvalifikovaných dodavatelů přímo do vaší kanceláře. Platba proběhne na základě faktury doručené společně s objednanými výpisy.

nahoru

Benefity služby

Aktuální výpisy vždy při ruce

Výpisy z veřejných rejstříků, živnostenského rejstříku nebo seznamu kvalifikovaných dodavatelů vám zašleme každé 3 měsíce a vy tak budete mít jistotu, že máte aktuální výpis vždy při ruce.

Úspora času

Výpisy vám přijdou na adresu, která vám nejvíce vyhovuje a vy tak ušetříte čas, který byste museli strávit na návštěvě Czech POINTu.

Jednoduchá fakturace

Fakturu vám zašleme společně s objednanými výpisy, do účetnictví proto není třeba vkládat každý výpis zvlášť.

nahoru

Jak objednat automatické zasílání výpisů?

V případě zájmu o uzavření smlouvy kontaktujte svého obchodního zástupce nebo volejte pro zprostředkování kontaktu na obchodního zástupce call centrum České pošty, telefon: 840 111 244.

Dokumenty ke stažení

Smlouva – automatické zasílání ověřených výstupů z ISVS (doc, 122kB)

nahoru

Ceník

Cena za ověřený výstup
(z veřejných rejstříků, z živnostenského rejstříku a ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů)
první strana 100 Kč
druhá a každá další strana  40 Kč
druhý a každý následný ověřený výstup stejného elektronického dokumentu bez ohledu na počet stran  40 Kč
Cena za balné a expedici  70 Kč

Ceny jsou stanoveny včetně DPH dle platných právních předpisů.